Reisverhaal «Manila»

Back to the Philippines | Filipijnen | 2 Reacties 26 Januari 2011 - Laatste Aanpassing 26 Januari 2011

Allo!

Laatste 24u van mijn reis zij  aangebroken...

Gisteren nog 7uur onderweg geweest per bus van Baguio en ben veilig aangekomen in Cubao (onderdeel van Metro Manila). Omdat Bert wat vertraging had door de boot, ben ik in hotel gebleven aldaar. Nog even film in de cinema meegepikt. Prijs: ongeveer een 3 EUro.

Vanmorgen dan opgepikt door Bert en richting Quezon City naar het Filippijns kantoor van onder andere Trias, 11 11 11,... 5 jaar geleden was ik hier ook en heb ik nog enkele nachten geslapen.

Manila ga ik niet echt bezoeken, maar ga er van profiteren dat de cd's hier heel goedkoop zijn.

En dan vanavond niet te laat erin.. Morgen heb ik een vlucht van meer dan 14uur voor de boeg!

Voila, da wast! Een dezer hoop ik een selectie te maken van de vele foto's die ik maakte. Hou dus facebook en andere media in het ook :-)

Tot in Belgie!

Kris

Fotoalbums van Filipijnen

Philippines (209)

11 Januari 2011 | Back to the Philippines | Filipijnen | Laatste Aanpassing 11 Januari 2011

• IMG_2984
  • DSC00602
  • DSC00598
  • DSC00365

Plaats een Reactie

Michele

Broer, Inderdaad een zeer mooie ervaring er bij!! kiet.

Geplaatst op 27 Januari 2011
beatrice timmenman

Wij verwachten je met veel plezier terug vrijdagavond!!!!Je hebt er een mooie ervaring bij.Tot morgen!mams

This site is only viewable in landscape mode !